Thursday, September 13, 2012

Oh? Raye dah abiz ker??

Assalamualaikum dan salam sejahtera!!
Sekarang dah kire boring giler-giler so saye layan jap blog...Mesti korang tertanyer-tanyer ape yang saye dok cakap pasala tajuk hari ni...Actually,tak ade ape nak dicakapkan sangat pun...Tapi korang tak kisahkan?? *mestilah tak! kalau kisah tak korang nak bace entry ni pulakkan,apelah aku xD Ok,jom kite borak kosong jap...heheheheh...
Sedar tak sedar la kan raye rupenyer dah abiz...Ala ni tau pun sebab ibu saye dok menyuruh saye kemas balang-balang kuih tuh,takut orang datang ketawa bile tengok balang kih kat umah nie tak kemas lagi...hahah!! terase mase begitu pantas berlalu,mane taknyer...Kalau tahun ni raye seperti tak merase...apepun,terfikir,kenape pantas bebenor mase berlalu nih?? ke saye je yang perasan ...paper jelah!!!
Bile dok fikirkan memori raye tahun nih,tak adelah semeriah seperti dahulu....Rindu waktu raye dulu-dulu...Ade bunga api,boleh boom sane boom sini..tak orang marah...boleh dapat duit raye tanpe raye malu,bengang nak mampus...tapi sekarang,nak main bunga api,macam nak kene marah dan tak orang nak main bunga api pun...Bile orang bagi duit raye...fuh! macam nak sorok muke jer!! hahah!!! bengang giler nak ambil duit raye tuh...hahahha...kelakarlah!!!!
Oklah,saye tahu entry kali ni terlalu dan teramat pendek tapi melihatkan korang semua bace entry ni sampai abiz! thanks!!!! Assalamualaikum dan salam sejahtera!!
Terima kasih sudi membace entry saye! Jangan lupa untuk komen dan like ^^

3 comments:

Salam para pembaca dihormati sekalian! komen la...Nina hargai sangat-sangat jasa korang =)

Hak Milik Cipta Oleh NinaMissKechik Selamanya